1. Τα αστικά λεωφορεία υποχρεούνται να φέρουν σύστημα περιορισμού ταχύτητας σύμφωνα με την οδηγία 92/6/ΕΕ:
Όχι.
Ναι.
2. Τα λεωφορεία πρέπει να φέρουν το σύστημα του περιορισμού ταχύτητας σύμφωνα με την οδηγία 92/6/ΕΕ εφόσον έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά σε χώρα της Ευρωπαϊκής Ενώσεως μετά την:
1 Ιανουαρίου 1984.
1 Ιανουαρίου 1985.
1 Ιανουαρίου 1988.
3. Τα λεωφορεία, που εκ κατασκευής δεν μπορούν να υπερβούν την ταχύτητα των 100 km/h, πρέπει να εφοδιασθούν με σύστημα περιορισμού της ταχύτητας:
Ναι.
Όχι.
4. Για ποιους λόγους επιβλήθηκε η χρήση του συστήματος περιορισμού της ταχύτητας στα λεωφορεία:
Για τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς του λεωφορείου.
Για λόγους ανέσεως των επιβατών.
Για περιβαλλοντικούς λόγους και λόγους οδικής ασφάλειας.
5. Ο περιοριστής ταχύτητας (κόφτης) τοποθετείται στα λεωφορεία, σε εφαρμογή της οδηγίας 92/6/ΕΟΚ, και περιορίζει την ταχύτητα αυτών σε:
90 km/h.
100 km/h.
110 km/h.
6. Πριν το φύλλο καταγραφής (δίσκος ή ταινία) εισαχθεί στη συσκευή του ταχογράφου, ο οδηγός πρέπει:
Να συμπληρώσει σε αυτό τα στοιχεία, που προβλέπονται από τις σχετικές για τους ταχογράφους διατάξεις.
Να το τοποθετήσει στη συσκευή χωρίς καμιά συμπλήρωση.
Να αναγράψει σε αυτό μόνο το ονοματεπώνυμό του.
7. Η συσκευή του ταχογράφου πρέπει να ευρίσκεται σε λειτουργία:
Ολόκληρο το εικοσιτετράωρο χωρίς διακοπή.
Για 10 ώρες.
Για 15 ώρες.
8. Ποιος έχει την υποχρέωση να φυλάσσει για ένα χρόνο τα φύλλα καταγραφής (δίσκους-ταινίες) του ταχογράφου του λεωφορείου:
Ο ιδιοκτήτης του οχήματος.
Η αρμόδια αστυνομική αρχή.
Ο οδηγός του οχήματος.
9. Ο οδηγός του λεωφορείου, εκτός από το κλειδί του ταχογράφου, πρέπει να έχει στο λεωφορείο και να επιδεικνύει, αν του ζητηθεί, τα φύλλα καταγραφής ταχύτητας:
Της προηγούμενης ημέρας.
Των πέντε (5) προηγουμένων ημερών.
Των δεκαπέντε (15) προηγουμένων ημερών.
10. Η στάθμευση των λεωφορείων σε οδούς εντός κατοικημένων περιοχών πόσες συνεχείς ώρες επιτρέπεται: