Ενότητα 13
1. Ο αυτόματος ρυθμιστής πιέσεως (ΑΡΠ) είναι ένας μηχανισμός του συστήματος πεδήσεως, ο οποίος:
-
Ρυθμίζει αυτόματα την πίεση στους κυλίνδρους πεδήσεως ανάλογα με τη φόρτιση του οχήματος.
-
Παράγει τον απαιτούμενο πεπιεσμένο αέρα.
-
Διανέμει τον αέρα σε περισσότερα του ενός κυκλώματα.
2. Η φυγοκεντρική αντλία του νερού του συστήματος ψύξεως του κινητήρα:
-
Αναρροφά το ψυκτικό υγρό από τον άνω υδροθάλαμο του ψυγείου και το αποστέλλει με φυσική ροή στα υδροχιτώνια του κινητήρα.
-
Αναρροφά το ψυκτικό υγρό από τον κάτω υδροθάλαμο του ψυγείου και το αποστέλλει με πίεση στα υδροχιτώνια του κινητήρα.
-
Με τη βοήθεια του θερμοστάτη αναρροφά το ψυκτικό υγρό και το αποστέλλει στα υδροχιτώνια.
3. Σε τι αποβλέπει η χρήση του μηχανόφρενου (κλαπέτου):
-
Στην οικονομία καυσίμων.
-
Στο να περιορίζεται η χρήση του ποδόφρενου κατά την κίνηση του οχήματος σε κατωφέρεια.
-
Στην ανακούφιση του κινητήρα.
4. Σε ένα λεωφορείο εφοδιασμένο με σύστημα πεδήσεως με πεπιεσμένο αέρα (αερόφρενα), πού κυρίως πρέπει να στρέφεται η προσοχή του οδηγού:
-
Στον τρόπο με τον οποίο ενεργούν τα φρένα.
-
Στην ένδειξη των μανομέτρων που βρίσκονται στον πίνακα οργάνων.
-
Στον τρόπο με τον οποίο, κατά το πάτημα, υποχωρεί ο ποδομοχλός των φρένων.
5. Ποια από τα πιο κάτω εξαρτήματα παίρνουν κίνηση από τον εκκεντροφόρο άξονα:
-
Ο στροφαλοφόρος άξονας.
-
Ο ανεμιστήρας.
-
Οι βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής.
6. Ποια είναι η κανονική κυκλοφορία του νερού στο σύστημα ψύξεως:
-
Ψυγείο-υδροχιτώνια-υδραντλία-θερμοστάτης-ψυγείο.
-
Ψυγείο-θερμοστάτης-υδροχιτώνια-υδραντλία-ψυγείο.
-
Ψυγείο-υδραντλία-υδροχιτώνια-θερμοστάτης-ψυγείο.
7. Πόσα είναι κατ’ ελάχιστον τα εσωτερικά κυκλώματα φωτισμού ενός λεωφορείου:
-
Ένα (1).
-
Δύο (2).
-
Τρία (3).
8. Τι δείχνει το μανόμετρο του λαδιού που είναι τοποθετημένο στον πίνακα οργάνων του λεωφορείου:
-
Tην πίεση του λαδιού των υδραυλικών φρένων.
-
Την πίεση του λαδιού του κινητήρα.
-
Την ποσότητα του λαδιού στο κάρτερ.
9. Πόσους κατ’ ελάχιστον εξωτερικούς καθρέπτες οπισθοσκοπήσεως πρέπει να φέρει ένα λεωφορείο:
-
Δύο (2).
-
Τρεις (3).
-
Τέσσερις (4).
10. Ποια είναι η βασική λειτουργία του διαφορικού:
-
Να διαφοροποιεί τις στροφές του ενός κινητήριου τροχού από τον άλλο.
-
Να αυξάνει τον αριθμό των στροφών των κινητηρίων τροχών σε σχέση με αυτές του κεντρικού άξονα μεταδόσεως της κινήσεως.
-
Να αλλάξει τη φορά κινήσεως κατά 40 μοίρες.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
Το αποτέλεσμα σου!
Απορρίφθηκες
Λάθος ερωτήσεις
Έχεις δικαίωμα μόνο για μία λάθος απάντηση!